tisdag 9 april 2013

VACKRA UTEMÖBLER, KUDDAR - OCH VÅRLJUSET ÄR HÄR



Hej och godkväll! Efter en lång och trevlig och välfylld dag, så stupar jag hem efter de sista aktiviteterna som jag och barnen varit på. Och konstaterar, att solen dröjer sig kvar på hustaken och lite orange dimma ligger kvar i luften - fast klockan är halv åtta. När jag skjutsar hem ett gäng småtjejer så ser jag bara det härliga vårljuset. Att havsisen ligger kvar låtsas jag inte om. Jag drömmer om att havet är öppet istället. Dessa fantastiskt vackra bilder från Skargaarden får påminna oss om hur det ser ut snart när den sista snön är borta, och havsisen gett med sig. Ljuset är i alla fall här redan, ordentligt på gång. Love sommartid! Eleganta loungestolen ovan, ja tack, snygga stallyktan med läderhandtag ja tack.







Snygga kuddar med eleganta detaljer, läderinfattade snören med träknappar på randig kudde. Vill ha till landet! Nu mina vänner, nu checkar jag ut för idag! kram och hej



Bild Skargaarden


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar