tisdag 18 januari 2011

STÄNKSKIVA I MARMOR



Ååååhhhh....jag vet att jag har tjatat om stänkskydd i carrara marmor, men jag hittade en bild till jag måste lägga till biblioteket för framtida bruk. Jag har ju tänkt ha det hemma i mitt kök som inte har någonting på väggen ovanför arbetsbänken. Jag har haft lite svårt att bestämma mig, så den detaljen blev lämnad därhän när köket renoverades. Mosaik, kakel, glas.... alla varianter har jag haft i åtanke. Det sista jag bestämde mig för var marmor och det har jag hållit fast vid. Så när jag kommer hem i februari skall jag ta tag i denna detalj tror jag. Denna fina bild kommer från en äldre Residence.

1 kommentar:

  1. Just do it! Marmor är min favvo också. Kommer bli supersnyggt, och varför skulle det inte när du gör det :-)

    SvaraRadera