fredag 22 oktober 2010

DAGENS KOLLAGE



Bildkollage studio karin

Brrrr! Idag blev det plötsligt vinter, och jag fryser så. Jag har i ren desperation (eller inspiration...) gjort ett kollage för mitt sovrum som behöver uppdateras inför vintern och mörkret. Jag behöver mycket mer ambience ljus (eller "mysbelysning" på normalsvenska...), och ett par rejäla ullplädar! Och nya mysiga lakan. Mina inspirationsbilder är: ullmatta från danska Linie design, ljuvliga påslakan i "T-shirtmaterial" bomullsjersey från Beach house company, bäddbild från Zara home. Belysning i höst och vintermörkret blir med ljuspall från Folkhemmet, kandelabrar från Day Home, bordslampa från Original Btc. Lite värme och piff med ullfiltar från Länna möbler och ny kudde också från Day Home. Bara att bädda ned sig och mysa, symboliserat av den vackra boken från Day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar