måndag 26 mars 2012

SOMMARHALLUCINERAR


Jag har haft sa varmt under min weekend borta att jag har börjat hallucinera om sommaren. Och längtar till landet i skärgarden. Och funderar pa hur det kommer att vara när vi kommer ut dit första gangen i april/maj, hur det kommer att lukta, hur det kommer att se ut, hur lämnade vi huset pa ön innan vi stängde för vintern... Vilka kuddar hade jag nu igen? Lakan? Ska nagot köpas in.... Ah härliga problem att ta ställning till :) Jag kikar inne hos leverantörerna för inspiration, och ser att Artwood har en ny serie i sommarstil som passar mitt älskade skärgardshus.



 Detaljer som vit korg och bla kuddar, sa enkelt och alltid lika sommarrätt.





 Ett skärmdump pa lite av urvalet i denna serie. Och ett snabbt axplock pa vad du behöver för en sommarlook i skärgardsstil; nagra kuddar (gärna randigt, paisley eller rutigt), nagon matta, en throw/pläd och du är klar :) Allt pa vit bas förstas, möjligen lite trärena detaljer. Längtar!


PS Även pa min Hus & Hem blogg blev det somrigt idag, klicka här för att se en ny snygg utegrupp fran en svensk producent.

Bilder Artwood




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar