lördag 29 september 2012

HÖSTINSPO RÄTT FÄRGER OCH HOUSE DOCTOR



Hahaaaa nu har jag strålande bra internetuppkoppling igen, efter vad som känns som veckor med tuggande. långsam. iiinteeeeeer. net. Jag firar med att vara ute och kika på höstinspiration vitt och brett. House doctors höstkatalog är en finfin inspirationskälla. Snygg soffa check. Snyggt bord check. Snygga kuddar check. Snyggt allt check. Laid back cool interiör check. Bästaste grå nyanserna check. Har jag tur har mitt vardagsrum blivit så här ljusgrått under renoveringen. Spännande att se om alla förändringar är klara/hinns med/blev rätt innan vi ska flytt hem igen om två veckor. (Hörde ni det byggfirman? Vi. Flyttar. Hem. Om. Två. Veckor.)




Det har väl inte undgått någon att blått är stort i höst? Och i somras (men blått är ju alltid poppis på sommarn på nåt vis) Och blått är ju så klassiskt så man kan liksom inte gå fel med det :) House doctor accessoarer hittar du bland annat här.




En ljuvlig liten soffa med flerfärgade knappar. Hade gjort sig i en smal hall eller korridor eller en passage, eller genomgångshall eller nåt. Jaha, nä nu. Jag ska dyka vidare ut i cyber med min oljade illersnabba raketuppkoppling! Hörs, trevlig lördagskväll hörni :)


Bilder via House doctor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar