fredag 20 april 2012

EUROPAS COOLASTE HOTELL - ELLER SÅ OLIKA DET KAN VA



Idag ska jag bara lägga in en långnäsa till mig själv. Medan jag är hemma med mina (högt älskade) tre barn och fnular lite så är maken någon helt annan stans.  På en vidunderlig upplevelse, hotelldesign när det är som bäst; lite skruvat och allt annat än vad man är van vid hemma. Inget home away from home här inte. Mer kom och låt din kreativa hjärna överdosera sig själv hemma hos Alice gone Big City. Soho House i Berlin. Och jag måste bara lägga in denna hotelldesign-inspiration så att jag har den mappad när jag jobbar på byrå igen. Helt skruvad inredning, udda möbelval, extremt coolt och samtidigt varm atmosfär. Troligen njuter du och jag bara av bilderna, för ska man bo här måste man vara medlem, eller utses av en kool pistol värdig att bo här. Har du kostym åker du ut. Pratar du i mobiltelefon på fel plats åker du ut. Du skall flyta runt och vara kreativ och gnugga hjärnan i spännande möten med andra koola pistoler. Bitte sehr, ein bildkavalkad av rang idag.








PS Damien Hirst på väggen, obs obs.





Jag kan inte ens avsluta inlägget så sugen är jag på att få vandra i dessa rum. Så jag slutar där.


Bild Soho House Berlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar