torsdag 12 augusti 2010

GALET SNYGGT HOTELL

Bild Story Hotel

God Morgon!

Idag skall jag på Formexmässan, det skall bli så kul. Under tiden lägger jag ut detta sköna hotell som ni kan kika på idag :)
Ett av Stockholms absolut snyggaste hotell just nu - Story Hotel. Det är designat av Koncept Sthlm och är mycket lyckat tycker jag. Jag har ju själv varit med och formgivit många interiörer runt om i Stockholms hotellvärld (inte detta hotell tyvärr) - men detta tycker jag är sååå snyggt. Något att uppleva. Badrummet är så galet snyggt med de vackra handfaten på den specialritade kommoden. Ska försöka finurla ut var ett sånt kommer ifrån och sätta in i vårt blivande nya badrum på övervåningen...


Bild Story Hotel


Bild Story Hotel

Rå betong och len sammet, så snygga materialmöten!
Mmmmm... här får det bli ett middagsbesök snart för att uppleva allt "live" :)






3 kommentarer:

  1. Det här hotellet är ju så fint! Skall definitivt titta på det nästa gång jag är i Stockholm.
    kram Elin

    SvaraRadera
  2. Första gången på din blogg, vad mycket snyggt det var här.
    Skall gladeligen följa dig!

    hälsningar Monica

    SvaraRadera
  3. Jag firade min senaste födelsedag i deras restaurang, det var fantastiskt! Alltifrån inredning till mat och service var perfekt. Nu återstår bara en övernattning också så jag kan få titta på rummen irl. Nästa år kanske...

    SvaraRadera