fredag 27 augusti 2010

LÖRDAGSGODIS


Bild Sköna hem


.......längtar jag efter.

Jag har fastnat framför datorn i reklampausen, och snöar som vanligt in på inspirationsbilder till hemmet. Detta gamla reportage från Tine K's hem (via Sköna hem) tål att kikas på igen. Den vita basen med de fina accenterna i valnöt och rosa, moi cup of tea! Vi har vitbetsat våran ekparkett hemma i vardagsrummet, för att det är tråkig 3-stav som bara skulle bli platt som plast om den målades. Men hade det varit plankor istället hade jag garanterat målat dem vita. Men jag har valnöt och palisander i denna träkulör, och mycket blekrosa. Ska fota och lägga in det någon dag.




En sån här spegel skulle jag vilja ha i badrummet, det blivande nya...







Ett sånt här vackert skåp skulle gärna få flytta in hit, men en pjäs som denna behöver sin rymd runt omkring.





Så vackert och fint och harmoniskt. Trevlig helg vänner!

1 kommentar:

  1. Vääääldigt snygga bilder! Så här skulle man gärna ha...
    Sara

    SvaraRadera