lördag 18 februari 2012

BLOMSTILLEBEN TILL LÖRDAGSGODIS



En kär kär vän fick mig att leta inspiration idag, och jag fann massor! House doctor har alltid lika vackra bilder i sina kataloger, och vårkatalogen kan man bläddra i hur många gånger som helst och alltid fastna för en ny bild. Jag får ett uns av "jag-tar-en-av-varje" när jag tittar i den. Idag blev det blommorna jag ville ha, och alla fina glasvaser. Känner att våren lurar runt hörnet :) Detta blomstilleben ovan är så gudasnyggt, med blandade enstaka blomstänglar och former på vaserna. Ska man göra udda-stilleben med olika saker så är att välja samma material (här glas) ett säkert kort att få ihop det. Blommorna är till dig idag M om du ser det här, och jag skickar över en skiss på det jag skrev. Kram på er alla och njut lördagen idag!










Bilder House Doctor

1 kommentar: