torsdag 23 februari 2012

TILL EN LITEN PRINSESSA



En glädjens dag! Så står det i tidningarna, och jag kan bara hålla med. Att bli mamma för första gången är stort, större än vad man någonsin kunnat föreställa sig. Det lilla livet som väcker en kärlek starkare än man trodde var möjlig att känna. Bringar fram en omsorg man undrar var den legat undanstuvad någonstans. En som slarvat med mat och sömn byter ut hela livets dygnsrytm för nu ska här införas rutiner så att den lilla trivs! Ja, den kärleken, den kärleken. Ett stort grattis till vår nyfödda kronprinsessa idag. Själv hade jag nippran på plädar vid varje barns födelse. Själv virkade jag denna filt till lillebror när han skulle komma. Och tjejerna har fått varsin sådan här pläd. Så kronprinsessan får en (virtuell) virkad pläd av mig idag. Och välkommen till världen lilla vän :)


Bild Etsy 

1 kommentar:

  1. Mysig blogg och fina bilder:)Jag önskar dig en riktigt skön helg.
    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera