fredag 15 juni 2012

BREDA VITLASERADE TILJOR FRÅN DINESEN - ELLER VÄRLDENS VACKRASTE GOLV?



Hej fredag! Jag har inte tagit sommarlov riktigt än, även om det verkar så för er. Tvärtom så jobbar jag så det ryker för att få endel uppdrag färdiga inför sommarledighet. Men jovisst, ganska mycket tid avnjöts i dagis- och skolavslutningar i veckan. Här inne på bloggen är det välbesökt som aldrig förr, och jag blir så glad över era besök och kommentarer. Det ger mig något att förhålla mig till. Senast i raden är en stor leverantör som lämnat uppskattande kommentarer, och det är ju givetvis roligt. När jag skriver om favoritprodukter kan jag gå igång rejält. Så blev det i ett inlägg om breda vitlaserade tiljor, det oslagbart vackra golvet från Dinesen. Nu har självaste Dinesen sett inlägget och lämnat uppskattande kommentarer i kommentarsfältet. Roligt att ni hittade det. Ni andra som vill se inlägget igen hittar det här. Nu ska jag avsluta en omdisponering av en villa, vi ses senare.


Bild Dinesen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar