fredag 8 juni 2012

VINNAREN AV MODERN VEDKORG


Hej på er, här kommer resultatet av tävlingen som jag utlovat! Ni var väldigt många som besökte tävlingen, inte lika många vågade svara :) (Har jag Sveriges tystaste läsare, flera tusen besök om dagen men så få kommentarer ;) ) Men vinnaren blev Kristin S, stort grattis! Om du skickar mig ditt hela namn och adress på karin @ studiokarin.se så ska jag se till att vinsten kommer hem till dig. Hoppas det blir finfint hemma hos dig, i vedstapeln eller bland magasinen. Och stort tack till Maija och Emma som sponsrade med vinsten!



3 kommentarer:

  1. Lycka! jag som aldrig lyckas vinna. Plötsligt händer det. Åh gissa om jag blev glad. Hurra!!! Jag mailar dig. Tack för all inspiration du ger via din blogg! /Kristin S

    SvaraRadera
  2. Jag är en av dem som aldrig kommenterar, men jag älskar din blogg! Missar inte ett inlägg! Den är verkligen inpsirerande, och det är toppen att man får konkreta tips om tex gardinhängningar, färgkoder o dyl, Jga har använt mig av flera av dina råd!
    kram
    Maria

    SvaraRadera
  3. Det var roligt, tack för det Maria :)

    Och Kristin, jag hoppas att vedkorgen hittar hem till dig snart och att du blir nöjd!


    kram Karin

    SvaraRadera