måndag 25 juni 2012

I VÄNTAN PÅ SOMMAREN...





.......så svarar jag alla mail, går igenom jobb som gjorts under våren, fakturerar, försöker hinna svara på alla förfrågningar innan semestern, nu hinner jag inte offerera mer, guud vad härligt att ni är så många som vill ha min hjälp som inredningsarkitekt, å vad många som läser här!, jag städar lite, passar bebben mycket, ogillar frysskador på utekranar, ogillar vattenskador i kök, har tröttnat på att ha ett ofärdigt betonggolv i köket, vill ha allt klart och utbytt nu, känner mig som fången i mitt eget vardagsrum, varför har inte hemnet några nya objekt jag kan flytta nu bums på en gång jag lovar, gillar midsommar, gillar vad fint och bra och roligt det var, och det är lite tråkigt att maken inte har semester än, och lite vad gör jag nu egentligen? Jobbar mer? Tömmer köket? Packar för sommaren. Eller vaddå? En sån dag.


Bild studio karin


5 kommentarer:

  1. Hoppas du svarar på mitt mail snart ;)

    SvaraRadera
  2. Hej igen!Precis den där känslan har jag haft under småbarnsperioden då man ville/orkade mycket men blev frustrerad över att man inte rådde riktigt över situationen!!Nu är jag snart 60 och styr mitt liv relativt fritt och har massor av projekt som jag till stor del råder över själv!Så vet du vad det går fortare än vad man tror den tiden när man är lite 'vilsen' pga att så mycket styrs av omgivningen:)Ps undrade över färgnummer som du hade i ett tidigare inlägg, renoverar en lägenhet och tänkte använda mig av de nummer du angav därDs
    Bästa hälsningar Ewa-Maj Falk

    SvaraRadera
  3. Ewa-Maj, det var nog huvudet på spiken :) Vill men orkar inte eller kan styra själv... och troligen går det alldeles för fort förbi. Du får gärna lägga en länk eller skriva titeln på inlägget härunder i en kommentar, jag nämner så många vita kulörer och grå nyanser i många många olika inlägg hela tiden..?

    Mvh Karin

    SvaraRadera
  4. Den där kudden. To die for. Vart kan jag hitta den?

    SvaraRadera
  5. Tack, ja den är fin. Fått av min mamma, den har 20 år på nacken tror jag så den finns inte i butik...
    Karin

    SvaraRadera