fredag 8 juni 2012

MODERN SKÅNELÄNGA SOM VILSAM OAS



Godmorgon bästa dagen! Idag har jag lite jobb och mycket barn så här kommer en snabb inspirationsbild till mig själv för jobbuppdraget "hotelllänga på Österlen" innan jag tar tag i de tre små och en sen långfrukost. Inspobild för modern skånelänga, så fantastiskt snygg och sparsmakad inredd. Vilket lugn va? Gjutet golv, och dubbeldörr i glas med spröjs...öppet till nock... vitmålade balkar... Hmm... mmm.... bra bra..... snyggt snyggt... (registrerar och tänker).




Här skulle man väl kunna koppla av från vardagen? En bra bas att börja på i alla fall, hotellrum behöver ju lite mer funktioner än dessa fina rena ytor. Nu ska det gro lite i huvudet en stund. Jag återkommer senare med vinnaren av tävlingen, och ett stort inköp som skett till hemmet :)


Bild Skeppsholmen

1 kommentar:

  1. Fantastiskt snyggt! Ja, jag håller med... vilket lugn!
    Vad är det egentligen som gör att man dras till allt det råa, kalla, ljusa? Känslan av frisk luft? : )
    Trevlig helg!

    SvaraRadera