fredag 11 maj 2012

PLATSBYGGD SÄNG VID UTOMHUS POOLEN





Jag måste lyfta upp detta inlägg igen, det har ju också ett hus med uterum under tak som i förra inlägget. Den här uteplatsen har så snygg platsbyggd säng ute att jag visar den igen som fredagstempo-inspiration. Sakta in och släng upp fötterna alltså :) En sån här säng skulle jag vilja ha invid vår friggebod / mini sommarstuga på landet. Byggd enkelt och snyggt i råspont, med förvaring under, och lite solgardiner som fladdrar i vinden. Jag ligger här med ett magasin och en milkshake, eller nåt :)



Snyggt grånad altan som omger en väldigt inbjudande utepool. Japp, där kan man ligga och ha det mysigt och fundera om man blivit tillräckligt varm för nästa dopp, eller? Och detta är i Sverige, faktiskt, fast det ser så exotiskt ut! Nu, fortsätt njuta av fredagseftermiddagen! Nästan helg :)


Bild Sköna Hem


4 kommentarer:

  1. Grymt coolt. Tänk om man hade så där....

    Anette

    SvaraRadera
  2. Ja tack, jag skulle heller inte tacka nej till något av det :)
    Hoppas du och magen mår fint! KRam Linda

    SvaraRadera
  3. Det hade varit underbart att ligga där och läsa tidningar en härlig sommardag :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen snyggt, tänk om man hade det så här...
    Johanna

    SvaraRadera