lördag 12 maj 2012

MODERN GÅRDSSTIL - OCH ETT LJUVLIGT BADRUM



Och här följer mer inspiration till mig för gården jag ritar... Efter att ha avklarat research för den klassiska inspirationen kollar jag mer moderna varianter av gårdar. Och detta är så snyggt, lite som häststallet jag visade tidigare men omtolkat så att det passar människor :) Vackra enkla materialval, i basfärger vitt grått och svart. Man värmer intrycken med trärena detaljer, och i gästrummet lägger man en äkta matta eller kelim. Ah! Ljuvligt! Lite så här får det gärna bli. Golvet här är ett gjutet betonggolv ser det ut som. Fullkomligt älskar sponten, och den där dörren var bara så härlig. Ja, det var dagens inredningsarkitekt, nu ska all gröten koka i mitt huvud tills jag sätter mig vid datorn på måndag. Men nu skall även jag ta lördag. Trevlig helg på er vänner!









Bild Skeppsholmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar