onsdag 9 maj 2012

FANTASTISKA FÄRGER TON I TON - SOM PAUSBILD



Ah, har ni sett så fint! Skulle jag börja om från början skulle det bli så här. Men jag har samma färgskala redan; vitt, grått, någon kontrast svart och lite rosa pastell nånstans, äkta matta och parkettgolv. Love it. Men jag saknar arkitekturen för att få den här umph!-en. Och det där plåtskåpet hade ju suttit som en smäck. Och snickerierna och takhöjden med så klart. Älskar den här dova nude-skalan som syns på bilden. Visst är den fantastisk? Grått och beige och brutna vita som går ton i ton. Så harmoniskt. Men just nu skulle jag inte vilja prata inredning, jag skulle vilja sätta mig ned, bläddra i tidningen ovan och sutta på en kopp chai med honung. För jag håller på med ett inredningskoncept åt en hem, ritar ett hotell på Österlen, ritar om planlösningen på en övervåning på en villa, har precis ritat ett litet badrum, bloggar lite på Hus & Hem, administrerar mitt företag..... och ja just ja, har tre barn. Som - tro't eller ej - får större delen av dagen. Och nu sover de sött. Så nu ni, nu är det pausbild. :)


Bild Rum

1 kommentar: