onsdag 20 mars 2013

LYXKANT PÅ EN HUNDVARDAG



Hej i vinterkylan och decimeterhög pudersnö i mars. Vad hände? Vill helst bädda ner mig i en fluffig säng och gå upp igen först när vi är tillbaka på samma kvadratmeteryta solvärmd grusgång som jag hade förra veckan. Minst! Och apropå mysig säng; har ni sett en sån fin miljöbild :) Och fin tapet och hund och hundsäng och målat golv och allt. Jag gillar verkligen bilden, den kommer från inreda.com som har den fina bilden för att de säljer sängen, och fotograf är salukins matte Att-vara-någons-fru-Emma. Visst ser sängen ut att vara framtagen enkom för att passa denna drottninglika saluki. Min lapphund hade vältrat sig ganska ovärdigt i denna tjusiga pjäs. Med denna fina bild skall jag kasta mig in i djupet av mitt CADprogram och förbereda ritningar inför en konsultation imorgon. kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar