torsdag 12 september 2013

ETT SNAPSHOT AV HÄR OCH NU



Jag har en sån fantastisk tur som får träffa så många trevliga människor i mitt jobb. Människor med intresse för sitt hem och sitt välmående, kvalitet och långsiktigt tänk. Att inreda så att det håller, att det blir genomtänkt, att materialvalen är bra. Det finns inget som är så bra ur hållbarhetssynpunt som att inreda långsiktigt. Och tänka att "nu skall det bli bra för lång tid framöver", "nu skall vi ha en plan för vart vi tar hemmet, inredningen". Man slösar mindre på felköp om man tänker igenom bättre innan. Och igår hade jag alltså turen att se ett mycket vackert hem som skall låta köket som jobbat och tjänat väl under många år få ersättas av ett kvalitetskök som skall hålla många många år framöver. Jag känner mig lyckligt lottad som idag får sätta tänderna i detta. Ett litet anonymt snapshot från kunden bjuder jag på, och önskar er med detta skira vackra och pigga blomsterarrangemang en fantastisk dag!  :)



Bild studio karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar