måndag 9 september 2013

LUGN OCH RO VID UTEBORDET




Hej nya vecka! Fullt ös in i ny arbetsvecka här, så jag lägger in den kvardröjande känslan av söndagsro här som moteffekt på stressen som suger tag i mig idag... Måste komma ihåg att visa er mitt middagsbord jag snickrade ihop i somras som står ute på altanen och ser ut typ så här. Detta är dock en bild från Mateus som visar en vacker dukning. Men jag snickrade alltså ett liknande i somras. Ett riktigt plankbord, som jag är så sjukt nöjd med. Som vi får plats vid det! Ah. Så snart jag hinner ska jag fota det. Med denna förnimmelse om den söndagsro som rådde igår - trevlig start på veckan på er!



Bild Mateus

2 kommentarer:

  1. Oj så fint!! vad du är duktigt!
    /Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja jättefint, men detta är från Mateus. Mitt är likadant, men det har jag inte hunnit fota :)

    mvh Karin

    SvaraRadera