måndag 16 september 2013

MOI?




Moi? Härinne? Hos mig? Herrejisses vad många ni var inne i helgen, över 5000 varje dag. Välkomna alla nya och gamla läsare. Jag blir jätteglad att så många kikar in här, och att ni lämnar kommentarer efter er. Jag blir alldeles överväldigad, känner mig jättenöjd. Att ni hittar hit, till mig. Det var ett sånt positivt besked att jag blir kvar lite i häpenskallen och lämnar det så. Ses när måndagshjärnan infunnit sig med nåt smartare än bla bla blaa-bladder. Kram på er


Bild via Allposters

3 kommentarer:

  1. Hej Karin! Klart många tittar in här, Detta är ju världens bästa inrednings blogg med många konkreta tips och idéer. Uppskattar att du verkligen berättar vad som visas på bilderna och hur man kan tänka kring det och det. Nu en fråga, hur färgsätter man bäst väggar/tak i ett sovrum med sneväggar upp i taknock? Vill ha gråa väggar men ska taket vara vitt? Taket är ju sneväggarna, eller hur jag nu ska uttrycka det:-) alltså 1m från golvet är väggen lodrät sen kommer taknocks lutningen. Nu är allt vitt till vit lutat furugolv. Hur hade fu färgsatt detta rum? Har du åsikter om hetäckningsmatta i sovrum? Detta är en dröm för mig som tyvärr inte delas av mannen;-)
    Tack för superblogg!!

    SvaraRadera
  2. Ja men din blogg är grym. Nu vet jag inte hur stor del av trafiken jag står för :-) men sedan jag köpte min första egna lägenhet i våras har jag spenderat många timmar här. Gråa väggar/vita lister, beni ourain matta, Eames stol, mässing/koppardetaljer, Bestlite, Superfront ... är nog en del grejjer som jag inte hade hittat utan din hjälp. Nu väntar jag dock på att äggoljetemperan (du borde testa!) skall torka på väggarna.

    SvaraRadera
  3. Hahahah Jonas, verkar som att du har en smak i min smak ;) Vad roligt att läsa en komprimerad kortversion av min smak, så klockrent du raddar upp det! Jag har precis börjat undersöka äggoljetempera faktiskt :)))) Tapeter nedrivna i vissa rum och spackel torkat. Så, nästa steg målning. När vi hinner. Och då började jag fundera på det :D Nu måste jag ju vekrligen ta tag i det när en kille med min smak dessutom rekommenderar det. Roligt, och tack för din uppiggande kommentar!
    // Karin

    SvaraRadera